نصب و راه اندازی و آموزش سیستم های تصفیه آب و فاضلاب

یکی از فازهای مهم اجرایی در پروژه های آب و فاضلاب، نصب و راه اندازی این سیستم ها به طریقی است که علاوه بر تامین استانداردهای فنّی مربوطه، تعمیرات و نگهداری آتی را سهل و آسان نماید و از سوی دیگر حداقل هزینه را بر این فاز اجرایی تحمیل کند.

عملیات نصب و راه اندازی کلیه سیستم های تصفیه فاضلاب و آب در شرکت به آب پالایش سیستم توسط دپارتمان تخصصی در این شرکت، متشکل از کارشناسان تاسیسات و فرایند و تیم اجرایی زبده و مجرب بر مبنای اصول اساسی فنّی و اجرایی انجام می شود که علاوه بر تامین نیازهای اساسی کارفرمایان و صاحبان تصفیه خانه ها از نقطه نظر فنّی، هزینه های عملیاتی این بخش را به طرز چشمگیری کاهش می دهد.

نصب و راه اندازی و آموزش سیستم های تصفیه آب و فاضلاب

پس از احداث سازه تصفیه خانه، تجهیزات و ارتباطات بایستی مطابق با استانداردها و موازین فنی در سایت تصفیه خانه نصب شوند. تست های پیش از راه اندازی و عیب یابی سیستم ها قبل از آبگیری سازه و راه اندازی سیستم از موارد بسیار مهمی است که بایستی انجام گیرد. در نهایت راه اندازی و بهره برداری توسط یک تیم حرفه ای ضامن دستیابی به استاندارد مورد نظر در طراحی تصفیه خانه می باشد. انجام خدمات به بهترین صورت همیشه سرلوحه تیم نصب و راه اندازی شرکت به آب پالایش سیستم بوده است.

 

 

نصب تجهیزات و اتصالات

نصب تجهیزات و اتصالات تصفیه خانه بایستی توسط افراد حرفه ای انجام شود تا کمترین آسیب به تجهیزات و هدر رفت مواد مصرفی اتفاق بیفتد. شرکت به آب پالایش سیستم علاوه بر استفاده از افراد متخصص و مجرب در زمینه نصب، با تهیه مستندات مرتبط، بهترین خدمات را در این زمینه با کارفرمایان محترم ارایه می دهد.

تست های پیش از راه اندازی و عیب یابی سیستم
به منظور برطرف نمودن کلیه اشکالات و عیوب احتمالی در سازه و تجهیزات تصفیه خانه، اولین مرحله پس از پایان ساخت و پیش از راه اندازی سیستم، مرحله عیب یابی می باشد. در این مرحله کلیه اشکالات احتمالی توسط تیم متخصص شناسایی و رفع می گردد.

نصب و راه اندازی و آموزش سیستم های تصفیه آب و فاضلاب

راه اندازی سیستم های تصفیه
راه اندازی سیستم های تصفیه به ویژه سیستم های تصفیه بیولوژیکی جهت دستیابی به پایداری سیستم در اسرع وقت، نیازمند صرف زمان مناسب و همچنین بهره گیری از افراد با تجربه می باشد. چه بسا که تجربه و تخصص فردی سبب کاهش مدت زمان دستیابی به پایداری سیستم تصفیه می گردد. شرکت به آب پالایش سیستم با بهره گیری از افراد متخصص و باتجربه در زمینه راه اندازی سیستم تصفیه فاضلاب، امکان دستیابی هرچه سریع تر به تصفیه خانه با شرایط پایدار را فراهم نموده است.

بهره برداری از تصفیه خانه آب و فاضلاب
بهره برداری صحیح و مطابق با استاندارد طراحی، یکی از مهم ترین عوامل دستیابی به اهداف تصفیه می باشد. اگر یک تصفیه خانه با طراحی عالی و تجهیزات پیچیده و گران قیمت به درستی بهره برداری نشود، هرگز به استانداردهای مورد نظر سیستم تصفیه دست نخواهیم یافت. به این منظور شرکت به آب پالایش سیستم با استفاده از افراد متخصص و باتجربه در زمینه بهره برداری تصفیه خانه، اهداف در نظر گرفته شده جهت سیستم تصفیه را محقق می سازد. این مهم بنا به خواسته کارفرما با استقرار تیم بهره برداری شرکت آبسان سازه و یا مدیریت پرسنل بهره برداری کارفرما انجام می گیرد.

آموزش بهره بردار و تدوین دفترچه راهنمای بهره برداری تصفیه خانه آب و فاضلاب
با توجه به درخواست برخی کارفرمایان مبنی بر آموزش پرسنل کارفرما جهت بهره برداری از تصفیه خانه (به ویژه در مراکز صنعتی)، برنامه آموزش تئوری و عملی پرسنل کارفرما به عنوان بهره بردار تصفیه خانه و همچنین تدوین دفترچه راهنمای بهره برداری تصفیه خانه در دستور کار این شرکت قرار دارد. همچنین تیم بهره بردار این شرکت همواره و در هنگام نیاز در کنار بهره برداران تصفیه خانه ها می باشند.

Tags